• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Elazığ Valiliği
T.C. ELAZIĞ İL ÖZEL İDARESİ
T.C. ELAZIĞ İL ÖZEL İDARESİ
T.C. ELAZIĞ İL ÖZEL İDARESİ
  • İL ÖZEL İDARE
    Yönetim Teşkilat Şeması Hakkımızda Müdürlükler İlçe Özel İdareleri KARLA MÜCADELE İl Genel Meclisi İl Encümeni Köydes Kamu Hizmet Standartları Kamu Mali Hizmet Standartları Kurumsal Durum Raporları Etik Komisyonu Mevzuat Bordro
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Komisyon Raporları Performans Programı Bütçe Karla Mücadele İç Konrol Eylem Planı Stratejik Plan
  • İLETİŞİM
°C
16
Ocak2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Teşkilat Şeması
    • Hakkımızda
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Makine İkmal ve Bakım Onarım Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
    • İlçe Özel İdareleri
    • KARLA MÜCADELE
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
      • İl Encümen Üyeleri
      • İl Encümeni Görevleri
    • Köydes
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kamu Mali Hizmet Standartları
    • Kurumsal Durum Raporları
    • Etik Komisyonu
    • Mevzuat
    • Bordro
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Komisyon Raporları
    • Performans Programı
    • Bütçe
    • Karla Mücadele
    • İç Konrol Eylem Planı
    • Stratejik Plan
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı
  • Teşkilat Şeması
  • Hakkımızda
  • Müdürlükler
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
    • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
    • Makine İkmal ve Bakım Onarım Müdürlüğü
    • Hukuk Müşavirliği
  • İlçe Özel İdareleri
  • KARLA MÜCADELE
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
    • İl Encümen Üyeleri
    • İl Encümeni Görevleri
  • Köydes
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Kamu Mali Hizmet Standartları
  • Kurumsal Durum Raporları
  • Etik Komisyonu
  • Mevzuat
  • Bordro

Yazı İşleri Müdürlüğü

 

ÖMER YALÇIN 
Yazı İşleri Müdürü
        1960 yılında Elazığ’da doğdu. İlk, Orta ve Lise eğitimini Elazığ’da tamamladı. Anadolu Üniversitesi İş İdaresi Lisans Bölümü mezunu olup, memuriyet hayatına 1984 yılında başladı. 1990 yılında Keban Kaymakamlığında görev yaparken Elazığ İl Özel İdaresine atandı. 1992 – 2006 yılları arasında İl Özel İdaresi Müdür Yardımcısı olarak görev yaptı. 2006 yılında Köy Hizmetleri Genel Müdürlüğünün kapanarak İl Özel İdareleri ile birleşmesi nedeniyle Mali Hizmetler Müdürü olarak atandı. 01.01.2020 tarihinde Yazı İşleri Müdürlüğüne başladı ve halen bu görevi yürütmekte olan Ömer YALÇIN evli ve 2 çocuk babasıdır.
 

YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

 GÖREV TANIMI:

 Elazığ İl Özel İdaresi’nin  Yazı İşleri Müdürlüğüne ilişkin görevlerinin planlanması yürütülmesi koordine edilmesi ve denetlenmesinden sorumlu birimdir.

GÖREVLERİ:

  1. İl Genel Meclis Üyelerinin kayıt işlemlerini yürütmek
  2. İl Genel Meclisi, Meclis Komisyonlarına ait raportörlük hizmetlerini yürütmek
  3. Meclis Toplantı salonlarını hizmete hazır tutmak
  4. Meclis toplanma duyurularının ilgililere ulaştırılmasını sağlamak
  5. Toplantı gündem ve eklerini divana düzenli bir şekilde sunmak
  6. Meclis Başkanlığınca Komisyonlara havale edilen tekliflerin seyrini takip etmek
  7. Komisyonlarca yazılacak raporları düzenlemek ve kaydını yapmak
  8. Rapor ve eklerinin çoğaltılmasını sağlamak
  9. Raporları Meclis Üyelerine ve ilgililere zamanında dağıtımını yapmak
  10. Meclis oturumlarının ses ve görüntü kayıt cihazları ile kaydını yapıp zabıta geçirilmesini sağlamak
  11. •Zabıtlara uygun olarak Meclis Kararlarını yazmak, kontrol etmek meclis kâtip başkanına imzalattırılmasını sağlamak
  12. Meclis Kararlarını Valiliğe süresi içinde sunmak ve takip etmek
  13. Meclis Kararlarını usulüne uygun olarak ilan edilmesini temin etmek ve Meclis Üyelerine duyurulmasını sağlamak
  14. Birimi ilgilendiren mevzuatı takip etmek ve mevzuatın uygulanmasını sağlamak
  15. Meclis Üyelerinin toplantı imza defterlerini düzenli bir şekilde tutmak
  16. İl Encümen Üyelerinin kayıt işlemlerini tutmak
  17. Encümene ait raportörlük hizmetlerini yürütmek
  18. Encümen toplantı salonlarını hizmete hazır tutmak
  19. Encümen Başkanının gözetimi doğrultusunda Encümen Gündemini hazırlamak
  20. Hazırlanan gündemi Encümen Üyelerine dağıtmak
  21. Encümene görüşülmek üzere gönderilen ancak usul ve esas yönünden eksik belgeleri gerçekleri ile birlikte ilgili birimlere geri göndermek
  22. Tamamlanan evrakları Encümen Gündemine alınmasını sağlamak
  23. Encümen Toplantıları konusunda ilgilileri haberdar etmek ederek toplantı mekânını hazır bulundurmak
  24. Encümende alınan kararları varsa muhalefet şerhleri ile beraber Encümen Karar Defterine kayıt etmek ve üyelerin imzalamasını sağlamak
  25. Encümende verilen kararların raportörlük görevini yapmak
  26. Encümen kararı olarak işlemi tamamlanan dosyaları ilgili birimlere gönderilmesini sağlamak
  27. Encümen gündemini üyelere bir gün önceden tebliğ etmek
  28. Benzeri konularda mevzuat doğrultusunda verilecek, diğer görevleri yapmak veya yaptırmak
  29. Cimer müracaatlarını cevaplamak, Valilik web sayfasında bulunan Açık Kapı müracaatlarının değerlendirilmesini sağlamak ve bunların dosyalanıp arşivlenmesini sağlamak.
  30. İl Özel İdaresine gelen evrakların havalesini yapmak.
  31. İşlerin zamanında, etkili, verimli ve ekonomik olarak gerçekleştirilmesi konusunda tedbirler almak.
  32. Birimin hizmet ve görev alanına giren programların hedef yılı içerisinde tamamlanabilmesi için gerekli çalışmaları yapmak  ve denetimi gerçekleştirmek.
  33. Görev alanına giren tüm iş ve işlemlere ait bilgi, belge ve dokümanları muhafaza etmek, mevzuata uygun arşivlemek ve denetime hazır hale getirerek ilgilisine sunmak.
  34. Müdürlüğün çalışmaları ile ilgili faaliyet raporunu hazırlamak ve ilgili makamlara sunmak.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Kullanım ve Gizlilik
Çaydaçıra Mah. Emsal Sok. No:9 ELAZIĞ
(0424) 2475327 - Santral