
ÖMER YALÇIN
Yazı İşleri Müdürü
1960 yılında Elazığ’da doğdu. İlk, Orta ve Lise eğitimini Elazığ’da tamamladı. Anadolu Üniversitesi İş İdaresi Lisans Bölümü mezunu olup, memuriyet hayatına 1984 yılında başladı. 1990 yılında Keban Kaymakamlığında görev yaparken Elazığ İl Özel İdaresine atandı. 1992 – 2006 yılları arasında İl Özel İdaresi Müdür Yardımcısı olarak görev yaptı. 2006 yılında Köy Hizmetleri Genel Müdürlüğünün kapanarak İl Özel İdareleri ile birleşmesi nedeniyle Mali Hizmetler Müdürü olarak atandı. 01.01.2020 tarihinde Yazı İşleri Müdürlüğüne başladı ve halen bu görevi yürütmekte olan Ömer YALÇIN evli ve 2 çocuk babasıdır.
YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
GÖREV TANIMI:
Elazığ İl Özel İdaresi’nin Yazı İşleri Müdürlüğüne ilişkin görevlerinin planlanması yürütülmesi koordine edilmesi ve denetlenmesinden sorumlu birimdir.
GÖREVLERİ:
- İl Genel Meclis Üyelerinin kayıt işlemlerini yürütmek
- İl Genel Meclisi, Meclis Komisyonlarına ait raportörlük hizmetlerini yürütmek
- Meclis Toplantı salonlarını hizmete hazır tutmak
- Meclis toplanma duyurularının ilgililere ulaştırılmasını sağlamak
- Toplantı gündem ve eklerini divana düzenli bir şekilde sunmak
- Meclis Başkanlığınca Komisyonlara havale edilen tekliflerin seyrini takip etmek
- Komisyonlarca yazılacak raporları düzenlemek ve kaydını yapmak
- Rapor ve eklerinin çoğaltılmasını sağlamak
- Raporları Meclis Üyelerine ve ilgililere zamanında dağıtımını yapmak
- Meclis oturumlarının ses ve görüntü kayıt cihazları ile kaydını yapıp zabıta geçirilmesini sağlamak
- •Zabıtlara uygun olarak Meclis Kararlarını yazmak, kontrol etmek meclis kâtip başkanına imzalattırılmasını sağlamak
- Meclis Kararlarını Valiliğe süresi içinde sunmak ve takip etmek
- Meclis Kararlarını usulüne uygun olarak ilan edilmesini temin etmek ve Meclis Üyelerine duyurulmasını sağlamak
- Birimi ilgilendiren mevzuatı takip etmek ve mevzuatın uygulanmasını sağlamak
- Meclis Üyelerinin toplantı imza defterlerini düzenli bir şekilde tutmak
- İl Encümen Üyelerinin kayıt işlemlerini tutmak
- Encümene ait raportörlük hizmetlerini yürütmek
- Encümen toplantı salonlarını hizmete hazır tutmak
- Encümen Başkanının gözetimi doğrultusunda Encümen Gündemini hazırlamak
- Hazırlanan gündemi Encümen Üyelerine dağıtmak
- Encümene görüşülmek üzere gönderilen ancak usul ve esas yönünden eksik belgeleri gerçekleri ile birlikte ilgili birimlere geri göndermek
- Tamamlanan evrakları Encümen Gündemine alınmasını sağlamak
- Encümen Toplantıları konusunda ilgilileri haberdar etmek ederek toplantı mekânını hazır bulundurmak
- Encümende alınan kararları varsa muhalefet şerhleri ile beraber Encümen Karar Defterine kayıt etmek ve üyelerin imzalamasını sağlamak
- Encümende verilen kararların raportörlük görevini yapmak
- Encümen kararı olarak işlemi tamamlanan dosyaları ilgili birimlere gönderilmesini sağlamak
- Encümen gündemini üyelere bir gün önceden tebliğ etmek
- Benzeri konularda mevzuat doğrultusunda verilecek, diğer görevleri yapmak veya yaptırmak
- Cimer müracaatlarını cevaplamak, Valilik web sayfasında bulunan Açık Kapı müracaatlarının değerlendirilmesini sağlamak ve bunların dosyalanıp arşivlenmesini sağlamak.
- İl Özel İdaresine gelen evrakların havalesini yapmak.
- İşlerin zamanında, etkili, verimli ve ekonomik olarak gerçekleştirilmesi konusunda tedbirler almak.
- Birimin hizmet ve görev alanına giren programların hedef yılı içerisinde tamamlanabilmesi için gerekli çalışmaları yapmak ve denetimi gerçekleştirmek.
- Görev alanına giren tüm iş ve işlemlere ait bilgi, belge ve dokümanları muhafaza etmek, mevzuata uygun arşivlemek ve denetime hazır hale getirerek ilgilisine sunmak.
- Müdürlüğün çalışmaları ile ilgili faaliyet raporunu hazırlamak ve ilgili makamlara sunmak.