Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Elazığ Valiliği
T.C. ELAZIĞ İL ÖZEL İDARESİ
T.C. ELAZIĞ İL ÖZEL İDARESİ
T.C. ELAZIĞ İL ÖZEL İDARESİ
  • İL ÖZEL İDARE
    Yönetim Teşkilat Şeması Hakkımızda Müdürlükler İlçe Özel İdareleri İl Genel Meclisi İl Encümeni Kamu Hizmet Standartları Kamu Mali Hizmet Standartları Mevzuat Bordro
  • YATIRIMLAR
    Kurumsal Durum Raporları Bütçe Yatırım Listeleme Köydes
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Komisyon Raporları Karla Mücadele İç Konrol Eylem Planı Stratejik Plan
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Teşkilat Şeması
    • Hakkımızda
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Makine İkmal ve Bakım Onarım Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
    • İlçe Özel İdareleri
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
      • İl Encümen Üyeleri
      • İl Encümeni Görevleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kamu Mali Hizmet Standartları
    • Mevzuat
    • Bordro
  • YATIRIMLAR
    • Kurumsal Durum Raporları
    • Bütçe
    • Yatırım Listeleme
    • Köydes
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Komisyon Raporları
    • Karla Mücadele
    • İç Konrol Eylem Planı
    • Stratejik Plan
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı
  • Teşkilat Şeması
  • Hakkımızda
  • Müdürlükler
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
    • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
    • Makine İkmal ve Bakım Onarım Müdürlüğü
    • Hukuk Müşavirliği
  • İlçe Özel İdareleri
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
    • İl Encümen Üyeleri
    • İl Encümeni Görevleri
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Kamu Mali Hizmet Standartları
  • Mevzuat
  • Bordro

Kamu Hizmet Standartları

 
     
 
                                                                                           ELAZIĞ İL ÖZEL İDARESİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
 
SIRA NO
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
1
İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Verilmesi
( I.Sınıf Gayrisıhhî Müessese Ruhsatı Verilmesi )
1- Başvuru Formu
2- Şahıs ise nüfus cüzdanı sureti, şirket ise ticaret sicil gazeteci, imza sirküleri ve oda kayıt belgesi, tapu fotokopisi, kiracı ise kira kontrat osu
3- Sağlık koruma bandının işaretlendiği imarca tasdikli vaziyet planı
4- Çevre kirlenmesini önlemek amacıyla alınacak tedbirlere ait, kirleticilerin nitelik ve niceliğine göre hazırlanmış proje ve açıklama raporları
5- Şehir şebeke suyu bulunmayan yerlerde içme ve kullanma suyunun hangi kaynaktan sağlandığı ile suyun bakteriyolojik ve kimyasal analiz raporu
6- ÇED olumlu belgesi veya "ÇED gerekli değildir" belgesi
7- Yangın ve patlamalar için gerekli önlemlerin alındığına dair itfaiye raporu
8- Sorumlu müdür sözleşmesi
9- Emisyon izni
10- Deşarj izni
11- Geçiş yolu izin belgesi
12-  İşletme Belgesi ( Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından alınacak )
13- Yapı kullanma izin belgesi
14- Tabip sözleşmesi ( Devamlı olarak en az 50 işçi çalıştıran işyerleri için )
15- Tehlikeli atıklarla ilgili lisansa tabi ise belgesi
16- Açılma İzin Raporu
 
30 GÜN + 15 GÜN
2
İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Verilmesi
( 2.ve 3. Sınıf Gayrisıhhî Müessese Ruhsatı Verilmesi )
1- Başvuru formu
2- Şahıs ise nüfus cüzdanı sureti, şirket ise ticaret sicil gazetesi, imza sirküleri ve oda kayıt belgesi, tapu fotokopisi, kiracı ise kira kontrat osu
3- İşletmenin yerini gösteren Bayındırlıktan tasdikli vaziyet planı 
4- Çevre kirlenmesini önlemek amacıyla alınacak tedbirlere ait, kirleticilerin nitelik ve niceliğine göre hazırlanmış proje ve açıklama raporları
5- Şehir şebeke suyu bulunmayan yerlerde içme ve kullanma suyunun hangi kaynaktan sağlandığı ile suyun bakteriyolojik ve kimyasal analiz raporu
6- ÇED olumlu belgesi veya ÇED gerekli değildir belgesi
7- Yangın ve patlamalar için gerekli önlemlerin alındığına dair itfaiye raporu
8- Sorumlu müdür sözleşmesi
9- Emisyon İzni 
10- Geçiş Yolu izin belgesi
11- Deşarj İzni 
12- İşletme Belgesi (Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından alınacak)
13- Yapı kullanma izin Belgesi
14- Tabip sözleşmesi (Devamlı olarak en az 50 işçi çalıştıran işyerleri için)
15- Tehlikeli atıklarla ilgili lisansa tabi ise belgesi
 
İLK 15 GÜN ‘de Ruhsat tanzim Edilir, 30 GÜN’ içinde sonuçlandırılır.
3
İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Verilmesi
(Akaryakıt ve LPG İstasyonu Ruhsatı Verilmesi )
1- Başvuru beyan formu
2- Şahıs ise nüfus cüzdanı sureti, şirket ise şirket sözleşmesi ve imza sirküleri
3- Tapu senedi, kiracı ise kira sözleşmesi
4- Tesisin bulunduğu yeri gösteren onaylı plan (sağlık koruma bandı mesafeleri işlenmiş)
5- Çevre kirlenmesini önleyici tedbirler hakkında proje ve açıklama raporu
6- Şehir şebeke suyu bulunmayan yerlerde içme ve kullanma suyunun hangi kaynaktan sağlandığı ile suyun bakteriyolojik ve kimyasal analiz raporları
7- Bayilik sözleşmesi
8- İtfaiye raporu (İlgili belediyeden)
9- İşletme belgesi (Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından)
10- Geçiş yolu izin belgesi (Karayolları veya Alt Yapı Daire Başkanlığından)
11- Deşarj izni (araç yıkaması olanlar için)
12- Emisyon izin belgesi  (İl Çevre ve Orman Müdürlüğünden)
13- Yapı kullanma izin belgesi
14- Güvenlik açısından uygunluk belgesi (jandarma)
30 GÜN
4
İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Verilmesi
( Madencilik Faaliyetleri için Gayrisıhhi Müessese Ruhsatı Verilmesi )
1- Başvuru beyan formu
2- Gerçek ve veya tüzel kişilik evrakları
3- Vaziyet planı
4- Maden ruhsatı
5- MİGEM tetkik heyet raporu
6- ÇED
7- Birinci sınıf GS Müesseseler için sağlık koruma bandı işaretli faaliyet gösterir harita
8- Yangın ve patlatmalar için gerekli önlemlerin alınacağına dair taahütmame
9- Sorumlu müdür sözleşmesi (1. sınıf için )
10- Gerekiyorsa emisyon izni
11- Gerekiyorsa deşarj izni
12- İşletme belgesi (Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından)
13- Geçiş yolu izin belgesi
 
İlk 15 GÜN ‘de Ruhsat Tanzim Edilir. 30 GÜN ‘ içinde sonuçlandırılır.
5
Sıhhi Müesseselere Ruhsat Verilmesi
1- Başvuru beyan formu
2- İkametgah
3- Gerçek ve/veya Tüzel Kişiliğe Ait Evraklar
4- Vaziyet planı veya kroki
5- Oda kayıt belgesi
6- Kat Mülkiyeti Kanununa tabi ise alınması gereken izin belgesi
7- Özel yapı şeklini gerektiren işyeri ise izin belgesi
8- Ustalık belgesi
9- İtfaiye raporu gerektiren işyeri ise itfaiye raporu
1 GÜN’de Ruhsat Tanzim Edilir. 30 GÜN içinde Sonuçlandırılır.
6
Umuma Açık Eğlence ve İstirahat Yerleri Ruhsatlarının Verilmesi
1- Başvuru beyan formu
2- İkametgah
3- Gerçek ve/veya Tüzel Kişiliğe Ait Evraklar
4- Vaziyet planı veya kroki
5- Oda kayıt belgesi
6- Kat mülkiyeti Kanununa tabi ise alınması gereken izin belgesi
7- Özel yapı şeklini gerektiren işyeri ise izin belgesi
8- Ustalık belgesi
9- İtfaiye raporu gerektiren işyeri ise itfaiye raporu
10-  Gerekirse Mesul Müdür Sözleşmesi
30 GÜN
7
Yer Seçimi ve Tesis Kurma İzni
1- Başvuru formu
2- Şahıs ise nüfus cüzdanı sureti, şirket ise ticaret sicil gazetesi, imza sirküleri ve oda kayıt belgesi, tapu fotokopisi, kiracı ise kira kontrat’osu
3- İşletmenin kurulacağı yeri gösteren  plan örneği 
4- Çevre kirlenmesini önlemek amacıyla alınacak tedbirlere ait, kirleticilerin nitelik ve niceliğine göre hazırlanmış proje ve açıklama raporları
5- Şehir şebeke suyu bulunmayan yerlerde içme ve kullanma suyunun hangi kaynaktan sağlandığı ile suyun bakteriyolojik ve kimyasal analiz raporu
6- ÇED olumu belgesi veya "ÇED gerekli değildir" belgesi
30 GÜN
8
Kamu kurum ve kuruluşlarının yapacakları yol, köprü, gölet, liman, baraj gibi projelerin inşasında kullanılacak yapı ve inşaat hammaddeleri üretim izini verilmesi
 
1- Talep yazısı,
2- Kamu Kurum ve Kuruluşlarının yapı hammaddesi talep formu
90 GÜN
9
Jeotermal Kaynak ve Doğal Mineralli Su Ruhsatı
1- 1/25000 ölçekli pafta ve koordinatlar
2- Arama Projesi
3- Başvuru beyan formu
4- Gerçek ve/veya tüzel kişiliğe ilişkin evraklar
 (Adres, TC kimlik no, Vergi Dairesi ve No- Banka adı ve hesap no- tel-faks)
 
45 GÜN
10
Köy Gelişim Alanı İmar Planı
1- Muhtarlık Dilekçesi
2- Köy İhtiyar Heyeti kararı
3- Kadastro haritası
4- Tapu kaydı
5- İhtiyaçlı listesi
6- Jeolojik Etüt Raporu
 
90 GÜN
11
Mevzi İmar Planları
1- Başvuru dilekçesi
2- Tapu kaydı
3- Kadastro çapı
4- Jeolojik Etüt Raporu
5- 1/25000’lik Harita
6- 1/5000’lik Harita
7- 1/1000’lik Hali Hazır
90 GÜN
12
Parselasyon Planları
1- Başvuru dilekçesi
2- Tapu kaydı
3- İmar planı
4- Tescil dosyası
5- Jeolojik Etüt Raporu
6- 1/25000’lik Harita
7- 1/5000’lik Harita
8- 1/1000’lik Hali Hazır
90 GÜN
13
İfraz ve Tevhid İşlemleri
1- Başvuru dilekçesi
2- Tapu kaydı
3- Kadastro çapı
4- İfraz veya tevhid tescil dosyası
15 GÜN
14
Hâlihazır Harita İşlemleri Onayı
1- Başvuru dilekçesi
2- Hâlihazır harita
3- Hesap cildi
 
15 GÜN
15
Köy Yerleşik Alan Sınır Haritası
1-Başvuru dilekçesi
2-Köy İhtiyar Heyeti Kararı
3- Kadastro Haritası
 
60 GÜN
 
16
 
Tarımsal Sulama-İçme suyu ve Ticari Satışı
1- 1/25000 ölçekli pafta  ve koordinatlar
2- Arama Projesi
3- Başvuru beyan formu
4- Gerçek ve/veya tüzel kişiliğe ilişkin evraklar
 (Adres, TC kimlik no, Vergi Dairesi ve No- Banka adı ve hesap no- tel-faks)
 
45 GÜN
17
Su Ürünlerini Geliştirme Amacı ile Su ve Avlak Bölgelerin Kiraya Verilmesi
Dilekçe
İl Tarım Müd. yazıs
45 GÜN
18
Mülkiyeti İl Özel İdaresine ait gayrimenkullerin kiralama ve tahsis işlemleri
1- Dilekçe,
2- Ücret makbuzu
30 GÜN
19
Mikro Kredi
Şahsen Başvuru, Nüfus cüzdanı ve İkametgâh Belgesi
Süresiz
20
İçme suyu Projesi Hazırlanması
Muhtar Dilekçesi
7-15 gün
21
Sulama Suyu, Toprak Analizi ve İçme suyu Analizleri
1- Dilekçe,
2- Numune
15 GÜN
22
Toprak Etüt Hizmetleri
1- Vasıf değişikliğini belirtir dilekçe,
2- Talep edilen alanın işaretlenmiş olduğu 1/5000 lik Kadastro haritası
3- 1/25000 lik topoğrafik harita
4- Haritaların Nedcad ortamında kaydedildiği CD
5- Tapu sicil kaydının onaylı örneği,
6. Alanda maden araması yapılacaksa, Arama Ruhsatı
7- Etüt Bedeli.
 
15 GÜN
23
Tarımsal Sulama Suyu Projeleri ve Uygulamaları
1- Dilekçe,
2- Tapu Fotokopisi
180 GÜN
24
Kanalizasyon Hizmetleri İle İlgili Çalışmalar
Dilekçe
45 GÜN
25
Hukuk Müşavirliği Hizmetleri
İşlemin hukuki dayanağıyla ilgili dokümanlar
Ortalama 3 gün ve 3 yıl
26
Evrak Kayıt
1. Kamu Kurumları ve Ksuruluşları (Resmi Yazı)
2. Gerçek ve Tüzel Kişiler (Dilekçe)                
30 GÜN
27
BİMER Başvurusu
1.T.C. Kimlik No ile elektronik başvuru.
2.Dilekçe yoluyla başvuru
3.150 Telefon numarası yoluyla direk başvuru.
7 GÜN
28
Staj Başvuruları
Dilekçe
Staj Başlama Belgesi
3 AY
29
KPSS yerleştirme sonucuna göre atananların ilk müracaat işlemleri
Adli sicil kaydı-Sağlık kurul raporu-öğrenim belgesi-nüfus cüz. Örn.-Aile nüfus kaydı-Yerleşim yeri belg.-12 adet resim-kpss sonuç belgesi-erkek adayl.  İçin askerlik durum belgesi
SÜRESİZ
30
İl Özel İdaresine ait araçların kiralanması
Dilekçe, ücret makbuzu
6 AY
 

ELAZIĞ İL ÖZEL İDARESİ

YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

SIRA NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

İLGİLİ BİRİM

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

1

İl Genel Meclis Kararları Alınması

Meclis

1-Valilik Makamından Havaleli ilgili birim yazısı

2- İl Genel Meclisi İhtisas Komisyon Raporu

3- İl Genel Meclis Üyelerinin verdikleri önergeler

 

30 GÜN

2

İl Genel Meclis Kararlarının Valiliğe Gönderilmesi

Meclis

Meclis Başkanı ve Katip Üyelerin imzası

5 GÜN

3

İl Genel Meclis Kararlarının Vali tarafından görülmesi ve kuruma gönderilmesi

Meclis

 

                                                                                         

 

 

7 GÜN

4

Kesinleşen Meclis Kararlarının ilgili birimlere gönderilmesi

Meclis

 

2 GÜN

5

Komisyon Raporlarının hazırlanması

Meclis

1-İl Genel Meclisi Kararı

 

25 GÜN

6

İl Encümen Kararları Alınması

Encümen

1- Valilik Makamından havaleli ilgili birim yazısı

2- İl Encümen Üyelerinin verdikleri önergeler

 

7 GÜN

7

İl Encümen Kararlarının ilgili birimlere gönderilmesi

Encümen

İlgilinin Talebi

3 GÜN

8

İl Genel Meclisi, İhtisas Komisyonları ve İl Encümen Üyelerinin Ödenekleri

Encümen

Puantaj ve ekleri

3 GÜN

9

Gelen Evrak

Evrak

 

1 GÜN

10

Giden Evrak

Evrak

 

1 HAFTA

11

CİMER müracaatları

CİMER

CİMER üzerinden gelen müracaatların ilgi birime sevki

2 GÜN

12

Bilgi Edinme

CİMER

Bilgi edinme kanalıyla gelen müracaatların ilgi birime sevki

2 GÜN

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 
İlk Müracaat Yeri: Birim Müdürlükleri                                          İkinci Müracaat Yeri: Genel Sekreter                                         
Adres                 : Elazığ İl Özel İdaresi                                        Adres                          : Elazığ İl Özel İdaresi
Tel                      : 0 424 247 53 27                                                Tel                               : 0 424 247 53 27
Faks                   : 0 424 247 47 96                                                Faks                           : 0 424 247 47 96
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Kullanım ve Gizlilik
Çaydaçıra Mah. Emsal Sok. No:9 ELAZIĞ
(0424) 2475327 - Santral
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız