T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
SIRA NO
|
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Verilmesi
( I.Sınıf Gayrisıhhî Müessese Ruhsatı Verilmesi ) |
1- Başvuru Formu
2- Şahıs ise nüfus cüzdanı sureti, şirket ise ticaret sicil gazeteci, imza sirküleri ve oda kayıt belgesi, tapu fotokopisi, kiracı ise kira kontrat osu 3- Sağlık koruma bandının işaretlendiği imarca tasdikli vaziyet planı 4- Çevre kirlenmesini önlemek amacıyla alınacak tedbirlere ait, kirleticilerin nitelik ve niceliğine göre hazırlanmış proje ve açıklama raporları 5- Şehir şebeke suyu bulunmayan yerlerde içme ve kullanma suyunun hangi kaynaktan sağlandığı ile suyun bakteriyolojik ve kimyasal analiz raporu 6- ÇED olumlu belgesi veya "ÇED gerekli değildir" belgesi 7- Yangın ve patlamalar için gerekli önlemlerin alındığına dair itfaiye raporu 8- Sorumlu müdür sözleşmesi 9- Emisyon izni 10- Deşarj izni 11- Geçiş yolu izin belgesi 12- İşletme Belgesi ( Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından alınacak ) 13- Yapı kullanma izin belgesi 14- Tabip sözleşmesi ( Devamlı olarak en az 50 işçi çalıştıran işyerleri için ) 15- Tehlikeli atıklarla ilgili lisansa tabi ise belgesi 16- Açılma İzin Raporu |
30 GÜN + 15 GÜN
|
2
|
İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Verilmesi
( 2.ve 3. Sınıf Gayrisıhhî Müessese Ruhsatı Verilmesi ) |
1- Başvuru formu
2- Şahıs ise nüfus cüzdanı sureti, şirket ise ticaret sicil gazetesi, imza sirküleri ve oda kayıt belgesi, tapu fotokopisi, kiracı ise kira kontrat osu 3- İşletmenin yerini gösteren Bayındırlıktan tasdikli vaziyet planı 4- Çevre kirlenmesini önlemek amacıyla alınacak tedbirlere ait, kirleticilerin nitelik ve niceliğine göre hazırlanmış proje ve açıklama raporları 5- Şehir şebeke suyu bulunmayan yerlerde içme ve kullanma suyunun hangi kaynaktan sağlandığı ile suyun bakteriyolojik ve kimyasal analiz raporu 6- ÇED olumlu belgesi veya ÇED gerekli değildir belgesi 7- Yangın ve patlamalar için gerekli önlemlerin alındığına dair itfaiye raporu 8- Sorumlu müdür sözleşmesi 9- Emisyon İzni 10- Geçiş Yolu izin belgesi 11- Deşarj İzni 12- İşletme Belgesi (Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından alınacak) 13- Yapı kullanma izin Belgesi 14- Tabip sözleşmesi (Devamlı olarak en az 50 işçi çalıştıran işyerleri için) 15- Tehlikeli atıklarla ilgili lisansa tabi ise belgesi |
İLK 15 GÜN ‘de Ruhsat tanzim Edilir, 30 GÜN’ içinde sonuçlandırılır.
|
3
|
İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Verilmesi
(Akaryakıt ve LPG İstasyonu Ruhsatı Verilmesi ) |
1- Başvuru beyan formu
2- Şahıs ise nüfus cüzdanı sureti, şirket ise şirket sözleşmesi ve imza sirküleri 3- Tapu senedi, kiracı ise kira sözleşmesi 4- Tesisin bulunduğu yeri gösteren onaylı plan (sağlık koruma bandı mesafeleri işlenmiş) 5- Çevre kirlenmesini önleyici tedbirler hakkında proje ve açıklama raporu 6- Şehir şebeke suyu bulunmayan yerlerde içme ve kullanma suyunun hangi kaynaktan sağlandığı ile suyun bakteriyolojik ve kimyasal analiz raporları 7- Bayilik sözleşmesi 8- İtfaiye raporu (İlgili belediyeden) 9- İşletme belgesi (Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından) 10- Geçiş yolu izin belgesi (Karayolları veya Alt Yapı Daire Başkanlığından) 11- Deşarj izni (araç yıkaması olanlar için) 12- Emisyon izin belgesi (İl Çevre ve Orman Müdürlüğünden) 13- Yapı kullanma izin belgesi 14- Güvenlik açısından uygunluk belgesi (jandarma) |
30 GÜN
|
4
|
İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı Verilmesi
( Madencilik Faaliyetleri için Gayrisıhhi Müessese Ruhsatı Verilmesi ) |
1- Başvuru beyan formu
2- Gerçek ve veya tüzel kişilik evrakları 3- Vaziyet planı 4- Maden ruhsatı 5- MİGEM tetkik heyet raporu 6- ÇED 7- Birinci sınıf GS Müesseseler için sağlık koruma bandı işaretli faaliyet gösterir harita 8- Yangın ve patlatmalar için gerekli önlemlerin alınacağına dair taahütmame 9- Sorumlu müdür sözleşmesi (1. sınıf için ) 10- Gerekiyorsa emisyon izni 11- Gerekiyorsa deşarj izni 12- İşletme belgesi (Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından) 13- Geçiş yolu izin belgesi |
İlk 15 GÜN ‘de Ruhsat Tanzim Edilir. 30 GÜN ‘ içinde sonuçlandırılır.
|
5
|
Sıhhi Müesseselere Ruhsat Verilmesi
|
1- Başvuru beyan formu
2- İkametgah 3- Gerçek ve/veya Tüzel Kişiliğe Ait Evraklar 4- Vaziyet planı veya kroki 5- Oda kayıt belgesi 6- Kat Mülkiyeti Kanununa tabi ise alınması gereken izin belgesi 7- Özel yapı şeklini gerektiren işyeri ise izin belgesi 8- Ustalık belgesi 9- İtfaiye raporu gerektiren işyeri ise itfaiye raporu |
1 GÜN’de Ruhsat Tanzim Edilir. 30 GÜN içinde Sonuçlandırılır.
|
6
|
Umuma Açık Eğlence ve İstirahat Yerleri Ruhsatlarının Verilmesi
|
1- Başvuru beyan formu
2- İkametgah 3- Gerçek ve/veya Tüzel Kişiliğe Ait Evraklar 4- Vaziyet planı veya kroki 5- Oda kayıt belgesi 6- Kat mülkiyeti Kanununa tabi ise alınması gereken izin belgesi 7- Özel yapı şeklini gerektiren işyeri ise izin belgesi 8- Ustalık belgesi 9- İtfaiye raporu gerektiren işyeri ise itfaiye raporu 10- Gerekirse Mesul Müdür Sözleşmesi |
30 GÜN
|
7
|
Yer Seçimi ve Tesis Kurma İzni
|
1- Başvuru formu
2- Şahıs ise nüfus cüzdanı sureti, şirket ise ticaret sicil gazetesi, imza sirküleri ve oda kayıt belgesi, tapu fotokopisi, kiracı ise kira kontrat’osu 3- İşletmenin kurulacağı yeri gösteren plan örneği 4- Çevre kirlenmesini önlemek amacıyla alınacak tedbirlere ait, kirleticilerin nitelik ve niceliğine göre hazırlanmış proje ve açıklama raporları 5- Şehir şebeke suyu bulunmayan yerlerde içme ve kullanma suyunun hangi kaynaktan sağlandığı ile suyun bakteriyolojik ve kimyasal analiz raporu 6- ÇED olumu belgesi veya "ÇED gerekli değildir" belgesi |
30 GÜN
|
8
|
Kamu kurum ve kuruluşlarının yapacakları yol, köprü, gölet, liman, baraj gibi projelerin inşasında kullanılacak yapı ve inşaat hammaddeleri üretim izini verilmesi
|
1- Talep yazısı,
2- Kamu Kurum ve Kuruluşlarının yapı hammaddesi talep formu |
90 GÜN
|
9
|
Jeotermal Kaynak ve Doğal Mineralli Su Ruhsatı
|
1- 1/25000 ölçekli pafta ve koordinatlar
2- Arama Projesi 3- Başvuru beyan formu 4- Gerçek ve/veya tüzel kişiliğe ilişkin evraklar (Adres, TC kimlik no, Vergi Dairesi ve No- Banka adı ve hesap no- tel-faks) |
45 GÜN
|
10
|
Köy Gelişim Alanı İmar Planı
|
1- Muhtarlık Dilekçesi
2- Köy İhtiyar Heyeti kararı 3- Kadastro haritası 4- Tapu kaydı 5- İhtiyaçlı listesi 6- Jeolojik Etüt Raporu
|
90 GÜN
|
11
|
Mevzi İmar Planları
|
1- Başvuru dilekçesi
2- Tapu kaydı 3- Kadastro çapı 4- Jeolojik Etüt Raporu
5- 1/25000’lik Harita
6- 1/5000’lik Harita
7- 1/1000’lik Hali Hazır
|
90 GÜN
|
12
|
Parselasyon Planları
|
1- Başvuru dilekçesi
2- Tapu kaydı 3- İmar planı 4- Tescil dosyası 5- Jeolojik Etüt Raporu
6- 1/25000’lik Harita
7- 1/5000’lik Harita
8- 1/1000’lik Hali Hazır
|
90 GÜN
|
13
|
İfraz ve Tevhid İşlemleri
|
1- Başvuru dilekçesi
2- Tapu kaydı 3- Kadastro çapı 4- İfraz veya tevhid tescil dosyası |
15 GÜN
|
14
|
Hâlihazır Harita İşlemleri Onayı
|
1- Başvuru dilekçesi
2- Hâlihazır harita 3- Hesap cildi |
15 GÜN
|
15
|
Köy Yerleşik Alan Sınır Haritası
|
1-Başvuru dilekçesi
2-Köy İhtiyar Heyeti Kararı
3- Kadastro Haritası
|
60 GÜN
|
16
|
Tarımsal Sulama-İçme suyu ve Ticari Satışı
|
1- 1/25000 ölçekli pafta ve koordinatlar
2- Arama Projesi
3- Başvuru beyan formu
4- Gerçek ve/veya tüzel kişiliğe ilişkin evraklar
(Adres, TC kimlik no, Vergi Dairesi ve No- Banka adı ve hesap no- tel-faks)
|
45 GÜN
|
17
|
Su Ürünlerini Geliştirme Amacı ile Su ve Avlak Bölgelerin Kiraya Verilmesi
|
Dilekçe
İl Tarım Müd. yazıs
|
45 GÜN
|
18
|
Mülkiyeti İl Özel İdaresine ait gayrimenkullerin kiralama ve tahsis işlemleri
|
1- Dilekçe,
2- Ücret makbuzu
|
30 GÜN
|
19
|
Mikro Kredi
|
Şahsen Başvuru, Nüfus cüzdanı ve İkametgâh Belgesi
|
Süresiz
|
20
|
İçme suyu Projesi Hazırlanması
|
Muhtar Dilekçesi
|
7-15 gün
|
21
|
Sulama Suyu, Toprak Analizi ve İçme suyu Analizleri
|
1- Dilekçe,
2- Numune |
15 GÜN
|
22
|
Toprak Etüt Hizmetleri
|
1- Vasıf değişikliğini belirtir dilekçe,
2- Talep edilen alanın işaretlenmiş olduğu 1/5000 lik Kadastro haritası 3- 1/25000 lik topoğrafik harita 4- Haritaların Nedcad ortamında kaydedildiği CD 5- Tapu sicil kaydının onaylı örneği, 6. Alanda maden araması yapılacaksa, Arama Ruhsatı 7- Etüt Bedeli. |
15 GÜN
|
23
|
Tarımsal Sulama Suyu Projeleri ve Uygulamaları
|
1- Dilekçe,
2- Tapu Fotokopisi
|
180 GÜN
|
24
|
Kanalizasyon Hizmetleri İle İlgili Çalışmalar
|
Dilekçe
|
45 GÜN
|
25
|
Hukuk Müşavirliği Hizmetleri
|
İşlemin hukuki dayanağıyla ilgili dokümanlar
|
Ortalama 3 gün ve 3 yıl
|
26
|
Evrak Kayıt
|
1. Kamu Kurumları ve Ksuruluşları (Resmi Yazı)
2. Gerçek ve Tüzel Kişiler (Dilekçe)
|
30 GÜN
|
27
|
BİMER Başvurusu
|
1.T.C. Kimlik No ile elektronik başvuru.
2.Dilekçe yoluyla başvuru
3.150 Telefon numarası yoluyla direk başvuru.
|
7 GÜN
|
28
|
Staj Başvuruları
|
Dilekçe
Staj Başlama Belgesi
|
3 AY
|
29
|
KPSS yerleştirme sonucuna göre atananların ilk müracaat işlemleri
|
Adli sicil kaydı-Sağlık kurul raporu-öğrenim belgesi-nüfus cüz. Örn.-Aile nüfus kaydı-Yerleşim yeri belg.-12 adet resim-kpss sonuç belgesi-erkek adayl. İçin askerlik durum belgesi
|
SÜRESİZ
|
30
|
İl Özel İdaresine ait araçların kiralanması
|
Dilekçe, ücret makbuzu
|
6 AY
|
ELAZIĞ İL ÖZEL İDARESİ
YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SIRA NO |
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI |
İLGİLİ BİRİM |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE) |
1 |
İl Genel Meclis Kararları Alınması |
Meclis |
1-Valilik Makamından Havaleli ilgili birim yazısı 2- İl Genel Meclisi İhtisas Komisyon Raporu 3- İl Genel Meclis Üyelerinin verdikleri önergeler
|
30 GÜN |
2 |
İl Genel Meclis Kararlarının Valiliğe Gönderilmesi |
Meclis |
Meclis Başkanı ve Katip Üyelerin imzası |
5 GÜN |
3 |
İl Genel Meclis Kararlarının Vali tarafından görülmesi ve kuruma gönderilmesi |
Meclis |
|
7 GÜN |
4 |
Kesinleşen Meclis Kararlarının ilgili birimlere gönderilmesi |
Meclis |
|
2 GÜN |
5 |
Komisyon Raporlarının hazırlanması |
Meclis |
1-İl Genel Meclisi Kararı
|
25 GÜN |
6 |
İl Encümen Kararları Alınması |
Encümen |
1- Valilik Makamından havaleli ilgili birim yazısı 2- İl Encümen Üyelerinin verdikleri önergeler
|
7 GÜN |
7 |
İl Encümen Kararlarının ilgili birimlere gönderilmesi |
Encümen |
İlgilinin Talebi |
3 GÜN |
8 |
İl Genel Meclisi, İhtisas Komisyonları ve İl Encümen Üyelerinin Ödenekleri |
Encümen |
Puantaj ve ekleri |
3 GÜN |
9 |
Gelen Evrak |
Evrak |
|
1 GÜN |
10 |
Giden Evrak |
Evrak |
|
1 HAFTA |
11 |
CİMER müracaatları |
CİMER |
CİMER üzerinden gelen müracaatların ilgi birime sevki |
2 GÜN |
12 |
Bilgi Edinme |
CİMER |
Bilgi edinme kanalıyla gelen müracaatların ilgi birime sevki |
2 GÜN |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.