Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Elazığ Valiliği
T.C. ELAZIĞ İL ÖZEL İDARESİ
T.C. ELAZIĞ İL ÖZEL İDARESİ
T.C. ELAZIĞ İL ÖZEL İDARESİ
  • İL ÖZEL İDARE
    Yönetim Teşkilat Şeması Hakkımızda Müdürlükler İlçe Özel İdareleri İl Genel Meclisi İl Encümeni Kamu Hizmet Standartları Kamu Mali Hizmet Standartları Mevzuat Bordro
  • YATIRIMLAR
    Kurumsal Durum Raporları Bütçe Yatırım Listeleme Köydes
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Komisyon Raporları Karla Mücadele İç Konrol Eylem Planı Stratejik Plan
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Teşkilat Şeması
    • Hakkımızda
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Makine İkmal ve Bakım Onarım Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
    • İlçe Özel İdareleri
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
      • İl Encümen Üyeleri
      • İl Encümeni Görevleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kamu Mali Hizmet Standartları
    • Mevzuat
    • Bordro
  • YATIRIMLAR
    • Kurumsal Durum Raporları
    • Bütçe
    • Yatırım Listeleme
    • Köydes
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Komisyon Raporları
    • Karla Mücadele
    • İç Konrol Eylem Planı
    • Stratejik Plan
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı
  • Teşkilat Şeması
  • Hakkımızda
  • Müdürlükler
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
    • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
    • Makine İkmal ve Bakım Onarım Müdürlüğü
    • Hukuk Müşavirliği
  • İlçe Özel İdareleri
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
    • İl Encümen Üyeleri
    • İl Encümeni Görevleri
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Kamu Mali Hizmet Standartları
  • Mevzuat
  • Bordro

Mali Hizmetler Müdürlüğü

 
 
AHMET DEMİRTAŞ  
Mali Hizmetler Müdürü
 
       
 

MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

 

1. Ulusal kalkınma strateji ve politikaları, yıllık program ve hükümet programı çerçevesinde İdarenin orta ve uzun vadeli strateji ve politikalarını belirlemek, amaçlarını oluşturmak üzere gerekli çalışmaları yapmak.

2. İşlerin zamanında, etkili, verimli ve ekonomik olarak gerçekleştirilmesi konusunda tedbirler almak

3. Birimin hizmet ve görev alanına giren programların hedef yılı içerisinde tamamlanabilmesi için gerekli çalışmaları yapmak ve denetimi gerçekleştirmek.

4. Görev alanına giren tüm iş ve işlemlere ait bilgi, belge ve dokümanları muhafaza etmek, mevzuata uygun arşivlemek ve denetime hazır hale getirerek ilgilisine sunmak.

5. Müdürlüğün çalışmaları ile ilgili faaliyet raporunu hazırlamak ve ilgili makamlara sunmak.

6. İdarenin görev alanına giren konularda performans ve kalite ölçütleri geliştirmek ve bu kapsamda verilecek diğer görevleri yerine getirmek.

7. İdarenin yönetimi ile hizmetlerin geliştirilmesi ve performansla ilgili bilgi ve verileri toplamak, analiz etmek ve yorumlamak.

8. İdarenin görev alanına giren konularda, hizmetleri etkileyecek dış faktörleri incelemek, kurum içi kapasite araştırması yapmak, hizmetlerin etkililiğini ve tatmin düzeyini analiz etmek ve genel araştırmalar yapmak.

9. İdarenin stratejik plan ve performans programının hazırlanmasını koordine etmek ve sonuçlarının konsolide edilmesi çalışmalarını yürütmek.

10. İzleyen iki yılın bütçe tahminlerini de içeren İdare bütçesini hazırlamak, stratejik plan ve performans programına uygunluğunu izlemek ve değerlendirmek.

11. Mevzuatı uyarınca belirlenecek bütçe ilke ve esasları çerçevesinde, ayrıntılı harcama programı hazırlamak ve hizmet gereksinimleri dikkate alınarak ödeneğin ilgili birimlere gönderilmesini sağlamak.

12. Bütçe kayıtlarını tutmak, bütçe uygulama sonuçlarına ilişkin verileri toplamak, değerlendirmek ve bütçe kesin hesabı ile mali istatistikleri hazırlamak.

13. İlgili mevzuatı çerçevesinde İdare gelirlerini tahakkuk ettirmek, gelir ve alacaklarının takip ve tahsil işlemlerini yürütmek.

14. İdarenin muhasebe hizmetlerini yürütmek.

15. Harcama birimleri tarafından hazırlanan birim faaliyet raporlarını da esas alarak İdarenin idare faaliyet raporunu hazırlamak.

16. İdarenin mülkiyetinde veya kullanımında bulunan taşınır ve taşınmazlara ilişkin icmal cetvellerini düzenlemek.

17. İdarenin, diğer idareler nezdinde takibi gereken mali iş ve işlemlerini yürütmek ve sonuçlandırmak.

18. Mali kanunlarla ilgili diğer mevzuatın uygulanması konusunda Genel Sekretere, Genel Sekreter Yardımcısına ve harcama yetkililerine gerekli bilgileri sağlamak ve danışmanlık yapmak.

19. Ön mali kontrol faaliyetini yürütmek.

20. İç kontrol sisteminin kurulması, standartlarının uygulanması ve geliştirilmesi konularında çalışmalar yapmak; üst yönetimin iç kontrole yönelik işlevinin etkililiğini ve verimliliğini artırmak için gerekli hazırlıkları yapmak.

21. Bağlı bulunduğu yöneticiler tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.

 

 

Strateji Geliştirme Birimi

 

1. Ulusal kalkınma strateji ve politikaları, yıllık program ve hükümet programı çerçevesinde İdarenin orta ve uzun vadeli strateji ve politikalarını belirlemek ve amaçlarını oluşturmak üzere gerekli çalışmaları yapmak.

2. İdarenin stratejik plan hazırlık çalışmalarını koordine etmek.

3. Stratejik planlamaya ilişkin diğer destek hizmetlerini yürütmek.

4. İdarenin görev alanına giren konularda performans ve kalite ölçütleri geliştirmek ve bu kapsamda verilecek diğer görevleri yerine getirmek.

5. İdarenin yönetimi ile hizmetlerin geliştirilmesi ve performansla ilgili bilgi ve verileri toplamak, analiz etmek ve yorumlamak.

6. İdarenin görev alanına giren konularda, hizmetleri etkileyecek dış faktörleri incelemek, kurum içi kapasite araştırması yapmak, hizmetlerin etkililiğini ve tatmin düzeyini analiz etmek ve genel araştırmalar yapmak.

7. Bütçe uygulama sonuçlarını raporlamak.

8. Harcama birimleri tarafından hazırlanan birim faaliyet raporlarını da esas alarak İdarenin idare faaliyet raporunu hazırlamak.

9. Bağlı bulunduğu yöneticiler tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.

 

İç Kontrol Birimi

1. İç kontrol sisteminin kurulması, standartlarının uygulanması ve geliştirilmesi konularında çalışmalar yapmak.

2. İdarenin görev alanına ilişkin konularda standartlar hazırlamak.

3. Amaçlar ve sonuçlar arasındaki farklılığı giderici ve etkililiği artırıcı tedbirler önermek.

4. İç Kontrol Eylem Planın hazırlanmasını, takibini ve değerlendirilmesi işlemlerini koordine etmek.

5. Bağlı bulunduğu yöneticiler tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.

 

 

Muhasebe Birimi

1.  İdarenin muhasebe hizmetlerini yürütmek.

2. Görev tanımları kapsamında Strateji Geliştirme Biriminden ve Bütçe Biriminden alınacak bilgi ve belgelerle birlikte kesin hesabı çıkarmak.

3. İdarenin vadeli ve vadesiz banka hesaplarını takip etmek.

4. Ödeme emri belgesi ve eki belgeler üzerinde; 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanununun 61. maddesinde belirtilen kontrolleri yapmak.

5. Gelirlerin ve alacakların ilgili mevzuatına göre tahsil edilmesi, yersiz ve fazla tahsil edilenlerin ilgililerine iade edilmesi, giderlerin ve borçların hak sahiplerine ödenmesi işlemlerini yürütmek.

6. Para ve parayla ifade edilen değerler ile emanetlerin alınması, saklanması, ilgililere verilmesi ve gönderilmesi işlemlerini yürütmek.

7. Muhasebe yetkilisi mutemetlerinin hesap, belge ve işlemlerini ilgili mevzuatında öngörülen zamanlarda denetlemek veya muhasebe yetkilisi mutemedinin bulunduğu yerdeki birim yöneticisinden kontrol edilmesini istemek.

8. Muhasebe hizmetlerine ilişkin defter, kayıt ve belgeleri ilgili mevzuatında belirtilen sürelerle muhafaza etmek ve denetime hazır bulundurmak, arşivleme işlemlerinin yapılmasını yürütmek.

9. Gerekli bilgi ve raporları Bakanlığa, hizmet verilen ilgili kamu idaresinin harcama yetkilisi ile üst yöneticisine ve yetkili kılınmış diğer mercilere muhasebe yönetmeliklerinde belirtilen sürelerde düzenli olarak vermek.

10. Muhasebe işlemlerine ilişkin ay ve yılsonu hesap ve cetvellerinin süresinde hazırlanması ve Muhasebat Genel Müdürlüğüne sistem üzerinden gönderilmesi işlemlerini yürütmek.

11. Muhasebe dönem sonu işlemleri ve yönetim dönemi işlemlerini yapmak.

12. Vezne ve ambarların kontrolünü ilgili mevzuatında öngörülen sürelerde yapmak.

13. İdarenin mülkiyetinde veya kullanımında bulunan taşınır ve taşınmazlara ilişkin icmal cetvellerin düzenlenmesi.

14. Ön mali kontrol faaliyetlerini yürütmek.

15. Sayıştay, mülkiye müfettişleri ve teftişlerle ilgili iş ve işlemleri yürütmek.

16. Mali konularda, üst yöneticiye ve harcama yetkililerine gerekli bilgileri sağlamak ve danışmanlık yapmak

17. Bağlı bulunduğu yöneticiler tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.

 

 

Bütçe Birimi

1.  Bütçe takvimini hazırlayıp, ilgili birimlere göndermek ve uygulamayı takip etmek.

2. Birimlerle koordinasyon sağlayarak izleyen iki yılın bütçe tahminlerini de içeren idare bütçesini hazırlamak, stratejik plan ve performans programına uygunluğunu izlemek ve değerlendirmek.

3. Mevzuatı uyarınca belirlenecek bütçe ilke ve esasları çerçevesinde, ayrıntılı harcama programı hazırlamak ve hizmet gereksinimleri dikkate alınarak ödeneğin ilgili birimlere gönderilmesini sağlamak.

4. Bütçe kayıtlarını tutmak, bütçe uygulama sonuçlarına ilişkin verileri toplamak, değerlendirmek.

5. Bütçe ilke ve esasları çerçevesinde ödenek göndermek.

6. Bütçe işlemlerini gerçekleştirmek ve kaydetmek.

7. İlgili kurumlara bütçe ile ilgili bilgi ve belgeleri göndermek.

8. İdarenin Kurumsal Mali Durum ve Beklentiler Raporunu hazırlamak.

9. Performans programı hazırlıklarının koordinasyonunu sağlamak.

10. Bütçe geliri olarak nakden veya mahsuben tahsil edilen tutarlara ilişkin muhasebeleştirme işlemlerini yapmak.

11. Kapanan belde belediyelerinin vergi ve mali konularla ilgili iş ve işlemleri ile istatistiklerini tutmak.

12. Bağlı bulunduğu yöneticiler tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.

 

Gelir Birimi

1. Mevcut yapıdaki tarh, tahakkuk, takip ve tahsil işlemlerine ilaveten başka birimlerce gerçekleştirilen yasal payların tahsili ve kira gelirlerinin tahsili işlemleri de dahil olmak üzere gelire ilişkin iş ve işlemler yürütmek

2.Mülkiyeti İl Özel İdaresine ait olup, kiraya verilebilecek nitelikteki arsa, iş merkezi, müstakil dükkân, otopark, büfe vb. iş ve işlemlerin sonucunda kiraya verilen taşınmazların kira takibini yapmak

3.Mülkiyeti İl Özel İdaresine ait hizmet binası niteliğindeki gayrimenkullerin kira tahsili iş ve işlemlerini yapmak                                                                                                     

4.İl Özel İdaresinin her türlü işletme ve iştiraklerden doğan gelirlerin takip ve tahsili

5.Gelirlerin tahakkuku ile gelir ve alacakların takip işlemlerini yürütmesi

6.İdaremizce Tahakkuku gerçekleşip süresi içerisinde tahsil edilemeyen alacaklar 6183 sayılı A.A.T.U.H. kanunun değişik 51. Maddesine göre gecikme zammı uygulanarak tahsil edilmektedir. Ancak, yine de tahsil edilmez ise hukuk müşavirliğince tahsili cihetine gidilmektedir.                                                                                                              

7.İlgili mevzuat gereğince İl Özel İdaresinin tahsil etmesi gereken gelir ve payların tahsili ve takibinin gerçekleştirilmesi,

8.Su Ürünleri Avlak Sahası ile Kafes Balıkçılığı kiralanması ile ilgili işlemlerin yapılması ve resmi kurum            ve        kuruluşlara      gerekli yazışmaların    yapılması, 

9.İl Özel İdaresinin kurduğu veya kurulmuş olan şirketlere ortak olunması ile şirket dosyalarını tutmak ve ilgili yazışmaları yapmak,  

10. 6111 Sayılı Kanun ile İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğünce İhalesi gerçekleştirilen kafes balıkçılığı kiracılarının sözleşmede belirtilen bedel üzerinden kira bedellerinin tahakkuk ve tahsilatlarının yapılması, İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğüne gerekli yazışmaların yapılması, sözleşme hükümlerine uymayanlara ivedi olarak kiranın ödenmesi ile ilgili ihtarnamelerin gönderilmesi ve ihtarnamede belirtilen süre içerisinde kiralarını yatırmayan kiracılar hakkında gerekli yasal işlemlerin başlatılması,

11.Merkez,İlçe ve Belde Belediyelerin, tahakkuk ettirilen Taşınmaz Kültür Varlıklarının Korunmasına katkı payının il özel idaresi adına tahsilatının sağlanması, ilgili kanun hükümlerine uymayan belediyeler hakkında tahsilatın yapılması için  yasal işlemlerin başlatılması ve takibinin yapılması,

12.5226 Sayılı Kanunun 6.maddesi “Belediyelerin görev alanlarında kalan kültür varlıklarının korunması ve değerlendirilmesi amacıyla kullanılmak üzere Taşınmaz Kültür Varlıklarının Korunmasına ait Katkı Payı’ında tarihi dokunun korunması amacıyla yapılan ihaleler doğrultusunda yapılacak ödemelerin Hak Ediş dosyasının incelenmesi. Vergi borçlarının sorgulanması uygun görülen ödemelerin yapılması.

13.Merkez, İlçe ve Belde Belediyelerin, 1319 Sayılı Emlak Vergisi Kanununun 8. ve 18.maddeleri uyarınca mükellef hakkında tahakkuk eden emlak vergisini % 10 nispetinde tahakkuk ettirilen Taşınmaz Kültür Varlıklarının Korunmasına Katkı Payı’nı yatırmayan belediyelerden tahsilatın yapılması için İlbank ile diğer kurumlara yazışmaların yapılması.

14.Taşınmaz Kültür Varlıkları ile ilgili kamu kurum ve kuruluşlardan gelen yazılara gerekli yazışmaların yapılması,

15.Sahil kenarlarında bulunan her türlü iskelelerin (Feribot iskelesi, bakım ve onarım iskelesi)      sözleşme ve kiralama işlemlerine müteakip kira tahakkuk ve tahsilatının yapılması

16.İdaremizin çeşitli birimleri tarafından verilen para cezalarının (Kaçak kum ocağı, maden ocağı, kaçak yapı vb.) tahsilatının yapılması.                                                               

17.İl Özel İdaremiz tarafından köylere içme suyunun temini için kurmuş olduğu elektrik trafosundan, idarenin izni ve haberi olmadan ‘kaçak enerji kullananlara verilen para cezaları ile enerji hat katılım bedelinin tahsil edilmesi iş ve işlemleri gelir birimince gerçekleşmektedir.                                                                                                             

18.Taşınır ve taşınmaz malların kira, satış, devir, tahsis ve başka suretle değerlendirilmesinden elde edilecek gelirlerin tahakkuk, tahsil ve takibinin yapılması

19.İl Özel İdaresinin taşınmazları üzerinde kurulan banka ATM’lerinin kira gelirlerinin tahsili kiralama ile ilgili iş ve işlemlerin yapılması.

20. Bağlı bulunduğu yöneticiler tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.

 

 

 

 

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Kullanım ve Gizlilik
Çaydaçıra Mah. Emsal Sok. No:9 ELAZIĞ
(0424) 2475327 - Santral
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız