Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Elazığ Valiliği
T.C. ELAZIĞ İL ÖZEL İDARESİ
T.C. ELAZIĞ İL ÖZEL İDARESİ
T.C. ELAZIĞ İL ÖZEL İDARESİ
  • İL ÖZEL İDARE
    Yönetim Teşkilat Şeması Hakkımızda Müdürlükler İlçe Özel İdareleri İl Genel Meclisi İl Encümeni Kamu Hizmet Standartları Kamu Mali Hizmet Standartları Mevzuat Bordro
  • YATIRIMLAR
    Kurumsal Durum Raporları Bütçe Yatırım Listeleme Köydes
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Komisyon Raporları Karla Mücadele İç Konrol Eylem Planı Stratejik Plan
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Teşkilat Şeması
    • Hakkımızda
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Makine İkmal ve Bakım Onarım Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
    • İlçe Özel İdareleri
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
      • İl Encümen Üyeleri
      • İl Encümeni Görevleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kamu Mali Hizmet Standartları
    • Mevzuat
    • Bordro
  • YATIRIMLAR
    • Kurumsal Durum Raporları
    • Bütçe
    • Yatırım Listeleme
    • Köydes
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Komisyon Raporları
    • Karla Mücadele
    • İç Konrol Eylem Planı
    • Stratejik Plan
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı
  • Teşkilat Şeması
  • Hakkımızda
  • Müdürlükler
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
    • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
    • Makine İkmal ve Bakım Onarım Müdürlüğü
    • Hukuk Müşavirliği
  • İlçe Özel İdareleri
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
    • İl Encümen Üyeleri
    • İl Encümeni Görevleri
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Kamu Mali Hizmet Standartları
  • Mevzuat
  • Bordro

Destek Hizmetleri Müdürlüğü

 

 

 

CEBRAİL PARILDAY

Destek Hizmetleri Müdürü

 

 

 

DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Destek Hizmetleri Müdürlüğü’nün görevleri:

  1. Taşınır mal ve malzeme ile ilgili işlemleri ve düzenlemeleri yapmak ve yürütmek.
  2. Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu hükümleri çerçevesinde bütçede yer alan mal, hizmet ve yapım işleri ile ilgili işlemleri yürütmek.
  3. Kurum hizmetleri için gerekli araç gereç ve malzemenin satın alma dahil temini ile ilgili hizmetleri yürütmek.
  4. Birimlerce ihtiyaç duyulan her türlü kırtasiye, büro malzemeleri, demirbaş malzeme ile eğitim ve organizasyon hizmetlerinin satın alma işlemlerini yapmak, muayene ve kabul işlemlerini koordine etmek.
  5. Kurum birimlerine ait taşınır kayıtlarının Taşınır Mal Yönetmeliğine uygun olarak tutulması, yılsonu raporlarının gerekli birimlere gönderilmesi faaliyetlerini yürütmek.
  6. Kurum hizmet binalarının alt yapı sistemlerinin işlerliğini sağlamak ve bu amaçla gereken faaliyetleri yürütmek.
  7. Hizmet Binası ile ilgili koruma ve güvenlik tedbirlerinin alınması, yürütülmesi ve buralara giriş ve çıkışların düzenlenmesine ilişkin işlemleri yürütmek.
  8. Kuruma ait fiziki mekanların bakım ve onarım ihtiyaçları ile ilgili hizmetlerinin yürütülmesinde meydana gelebilecek aksaklıkların giderilmesini sağlamak ve temizlik, aydınlatma, ısıtma, bakım onarım ve yenileme çalışmalarını yapmak, yaptırmak.
  9. İl Özel İdaresinin tüm bilgi işlem faaliyetlerinin planlaması, yönlendirilmesi ve koordinasyonunu sağlamak.
  10. GSM, sabit telefon ve data hatlarının abonelik işlemlerini, tarife tanımlamalarını yapmak ve fatura takip-ödeme işlemlerini gerçekleştirmek.
  11. 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu, 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu, 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu ve yürürlükte diğer ilgili mevzuatlar çerçevesinde; harcama birimlerimiz tarafından talep edilen mal ve hizmet alımı ile yapım işlerinin ihale süreçlerini gerçekleştirmek.
  12. Özel İdare bünyesinde bulunan konutların tahsis ve tasarrufunun yapılmasını sağlamak ve tahliye işlemlerini yürütmek.
  13. Sayın Valimizin talimatları doğrultusunda tanıtma, temsil ve ağırlama ile protokol giderlerinin ve ihtiyaçlarının Özel Kalem bütçesi ile zamanında karşılanmasını sağlamak.
  14. İmza yetkileri yönergesi ve yetki devri çerçevesinde ilgili tüm kurum ve kuruluşlar ile yazışmaları yapmak.
  15. Görev alanına giren tüm iş ve işlemlerle ilgili bilgi, belge ve dokümanları muhafaza etmek, mevzuata uygun arşivlemek ve denetim mekanizmalarına karşı bilgi ve belge sunmak.
  16. Birimin yıllık bütçe tekliflerini hazırlamak.
  17. Benzeri konularda mevzuatlar doğrultusunda verilen diğer görevleri yerine getirmek.

 

 

 

 

Destek Hizmetleri Müdürlüğü Birimleri ve Görevleri

  1. Bilgi İşlem Birimi
  2. İhale Birimi
  3. Lojman Tahsis Birimi
  4. Satın alma ve Ambar Hizmetleri Birimi
  5. Tesis Bakım-Onarım Hizmetleri Birimi
  6. Güvenlik - Temizlik Hizmetleri Birimi

 

1. Bilgi İşlem Birimi

1.1. İl Özel İdaresinin tüm bilgi işlem faaliyetlerinin planlaması, yönlendirilmesi ve koordinasyonunu sağlamak.

1.2. İl Özel İdaresinin tüm birimlerinin bilgisayar ortamında yürütecekleri faaliyetlere yönelik gerekli teknik desteği vermek.

1.3. İdare birimleri arasında ağ, yapısal kablolama ve internet kurulumunu yapmak.

1.4. Bilgisayar işletim sistemlerinin ve paket programlarının kurulumunu sağlamak.

1.5. e-devlet projesi kapsamında yapılacak iş ve işlemlerin kontrolü ve yürütülmesini sağlamak.

1.6. 5651 Sayılı yasa gereği logları tutmak.

1.7. Web sayfası tasarımı ve güncelliğini devam ettirmek.

1.8. Ağ güvenliğini kontrol etmek ve antivirüs yazılımının güncelliğini sağlamak.

1.9. Bilgisayarlardaki veri güvenliğinin sağlanmasına yönelik olarak önlemler almak.

1.10. İdarenin tüm birimlerinin bilişim teknolojisine ait her türlü malzeme, program ve sistem kurulumlarının şartnamelerinin hazırlanması, bakım, onarım ve güncelleme sözleşmelerini yapmak.

1.11. Bilişim teknolojilerindeki gelişmelere paralel olarak bilgi işlem sisteminin geliştirilmesi için çalışmalar yapmak.

1.12. İdarenin tüm birimlerinde kullanılan bilişim malzemelerinin bakım ve onarımını yapmak veya yaptırmak.

1.13. İdarenin iletişim hizmetlerini sağlamak.

1.14. İdaredeki tüm birimlerin telefon hatlarının bakım ve onarımı, santral hizmetini yürütmek.

1.15. Her türlü iletişim ve data hatları sözleşmelerini yapmak.

1.16. Güvenlik Kameralarının kayıtlarının tutulması ve saklanması ile ilgili tedbirleri almak.

1.16. Yürürlükteki mevzuatın öngördüğü diğer görevler ile amiri tarafından verilen görevlerin icra edilmesini sağlamak.

 

 

 

2.İhale Birimi

2.1. İhaleyi EKAP a yüklemek

2.2. İhale ilanlarını yapmak.

2.3. İhale komisyonlarını oluşturmak.

2.4. İlandan sonra ihale komisyonu üyelerine ihale işlem dosyası vermek.

2.5. İhale sürecindeki yazışmaları yapmak.

2.6. İhaleyi yaptıran müdürlükle her türlü koordinasyonu sağlamak.

2.7. İhale gününden önce tüm belge, form ve dokümanları hazırlamak.

2.8. İhale oturumunu organize etmek.

2.9. İhalenin gerçekleşmesinden sonra Komisyon Kararı, Kesinleşen İhale Kararı, Sözleşmeye Davet Mektubu gibi formları düzenlemek ve süresi içinde onaylatmak.

2.10. Kesinleşen İhale Kararı, Sözleşmeye Davet Mektubu formlarını ilgili yerlere göndermek.

2.11. İhale kararı ile ilgili itirazları süresi içinde incelemek ve cevaplandırmak.

2.12. Sözleşmenin idare ve yüklenici tarafından imzalanmasını sağlamak.

2.13. Sözleşme dosyalarını ilgili müdürlüğe göndermek.

2.14. İhale Sonuç Bilgi Formunu düzenlemek.

2.15. Yürürlükteki mevzuatın öngördüğü diğer görevler ile amiri tarafından verilen görevlerin icra edilmesini sağlamak.

 

3.Lojman Tahsis Birimi

3.1. Personelin lojman taleplerinin alınmasını, değerlendirilmesini, tahsisini sağlamak.

3.2. Lojman kullanım sürelerinin takip edilmesini ve süre sonunda tahliye edilmesini sağlamak.

3.3. Lojmanlardaki arızalarla ilgili taleplerin alınmasını sağlamak ve arızaların giderilmesine ilişkin işlemleri koordine etmek.

3.4. Yürürlükteki mevzuatın öngördüğü diğer görevler ile amiri tarafından verilen görevlerin icra edilmesini sağlamak.

 

4. Satınalma ve Ambar Hizmetleri Birimi

4.1. Satın alma ile ilgili talepleri almak ve değerlendirmek.

4.2. 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa göre satın alınan malzemelerin depolama ve istek yapan birimlere verilmesi işlemlerinin takip ve kontrolünü yapmak.

4.3. İhale ile yapılacak satın almalar dışındaki doğrudan teminle veya istisna kapsamında olan mal ve hizmetlerin piyasa araştırmasını yaparak alımını gerçekleştirmek.

4.4. İhale ile alınacak malzemelerin yazışmalarını yapıp, İhale Birimine bildirmek.

4.5. Hizmet alımında; ilgili fatura gelince muayene ve kabulünü yaptıktan sonra ödenmek üzere Mali Hizmetler Birimine göndermek.

4.6. Mal alımında; gelen fatura içeriğinin muayene ve kabulünü yapıp Taşınır İşlem Fişi düzenlenmek üzere ayniyat ve ambar işlerinin yapıldığı birime faturayı iletmek.

4.7. Satın alma ile ilgili yazışmaları takip etmek.

4.8. Satın alınan malzemenin, ambara girmeden doğrudan teslimi yapılacaksa ilgili müdürlüğe, ambara alınacaksa ambar memurluğuna iletilmesini sağlamak.

4.9. Harcama birimince edinilen taşınırları cins ve niteliklerine göre sayarak, tartarak, ölçerek teslim almak, doğrudan tüketilmeyen ve kullanıma verilmeyen taşınırları sorumluluğundaki ambarlarda muhafaza etmek.

4.10. Muayene ve kabul işlemi derhal yapılamayan taşınırları kontrol ederek teslim almak, bu şekilde alınan taşınırların kesin girişleri yapılmadan kullanıma verilmesini önlemek.

4.11. Taşınırların giriş ve çıkışlarına ilişkin kayıtları tutmak, bunlara ilişkin belge ve cetvelleri düzenlemek ve taşınır hesap yetkilisine (Mali Hizmetler Müdürlüğüne) göndermek.

4.12. Tüketime veya kullanıma verilen taşınırları ilgililere teslim etmek.

4.13. Taşınırların yangına, ıslanmaya, bozulmaya, çalınmaya ve benzeri tehlikelere karşı korunması için gerekli tedbirleri almak veya alınmasını sağlamak.

4.14. Ambar sayımını ve stok kontrolünü yapmak, harcama yetkilisince belirlenen asgari stok seviyesinin altına düşen taşınırları harcama yetkilisine bildirmek.

4.15. Yıl sonunda ambar sayım kurulu ve sayım ekibi kurup, ambar sayımlarını yapmak.

4.16. Harcama biriminin malzeme ihtiyaç planlamasını yapmak ve harcama yetkilisine önerilerde bulunmak.

4.17. İl Özel İdaresine ait birimlerin (Valilik, Vali Konağı dahil) telefon, elektrik, su ve doğalgaz gibi hizmet bedellerinin takibi ve zamanında fatura ödemelerini yapmak.

4.18. Vali Konağı ve Valilik Makamına mal ve malzeme alımına ilişkin iş ve işlemleri yapmak.

4.19. Yürürlükteki mevzuatın öngördüğü diğer görevler ile amiri tarafından verilen görevlerin icra edilmesini sağlamak.

 

5. Tesis Bakım-Onarım Hizmetleri Birimi

5.1. Özel İdare hizmet binalarına ait her türlü bakım, onarım işlerini ve mekânsal düzenlemeleri yapmak, yaptırmak.

5.2. Kalorifer dairesinin temizliği, kazanın yakılması ve kullanılmasını talimat dahilinde özen ile yerine getirilmesini sağlamak.

5.3. Soğutma sistemi (chiller) ve Havalandırma sistemlerini devreye almak, talimat dahilinde işletmesini sağlamak.

5.4. Asansör bakım onarımlarını yapmak yaptırmak, talimat dahilinde işletmesini sağlamak.

5.5. Sıhhi Tesisat, Yangın Tesisatı (Yangın Tüpleri Dahil) ve Elektrik tesisatı (Güvenlik Kameraları ve Ses sistemleri dahil) ile ilgili her türlü bakım onarım işlerini yürütmek, etkin ve verimli çalışması ile ilgili tedbirleri almak.

5.6. Yürürlükteki mevzuatın öngördüğü diğer görevler ile amiri tarafından verilen görevlerin icra edilmesini sağlamak.

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Kullanım ve Gizlilik
Çaydaçıra Mah. Emsal Sok. No:9 ELAZIĞ
(0424) 2475327 - Santral
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız